XARXA AIGUA, EDUCACIÓ I COMUNITAT

Divulgació de projectes d’educació per a la sostenibilitat que tenen l’aigua com a eix estratègic.

Equip de treball

L’equip de treball està integrat per la SCEA (Societat Catalana d’Educació ambiental), la Casa de l’Aigua de Trinitat Nova, la Fundació Vincles, la Càtedra de l’Aigua Salut i Benestar (UVic/UdG) i ha comptat amb el suport inicial de Diputació de BarcelonaGeneralitat de Catalunya Departament de Territori i Sostenibilitat i l’Obra social «La Caixa».

Contacte:

projectes@fundaciovincles.cat

El projecte

Des de la SCEA Societat Catalana d’Educació Ambiental juntament amb la Fundació Vincles, la Casa de l’Aigua de Trinitat Nova, la Càtedra de l’aigua salut i benestar (UVic/UdGi) i la Diputació de Barcelona, i amb el suport de la Generalitat de Catalunya, departament de Territori i Sostenibilitat i l’Obra Social  «La Caixa», hem impulsat la XAEC Xarxa Aigua, Educació i Comunitat amb l’objectiu d’afavorir l’intercanvi entre persones, entitats i institucions que tenen propostes i programes educatius relacionats amb l’aigua (aigües continentals), amb l’objectiu de fer créixer conjuntament les xarxes de col·laboració i potenciar aquest espai web on volem que hi hagi tota la informació de projectes d’educació per a la sostenibilitat que tenen l’aigua com a eix estratègic.

S’han organitzat quatre jornades  (Lleida, Girona, Tarragona i Barcelona) per fomentar l’intercanvi d’experiències entre les diferents entitats que tenen propostes i programes educatius relacionats amb l’aigua.

Fruit d’aquestes Jornades, hem recopil.lat les propostes educatives que es recullen en aquesta web. Podeu veure el recull d’activitats a L’ESTENEDOR

Si sou una entitat, escola, entitat d’EA, equipament, associació, empresa, docent… i voleu formar part del projecte,  podeu participar  aportant la vostra experiència omplint la fitxa de l’activitat que porteu a terme.

Un projecte de:

Amb el suport de: