Projectes compartits i debats amb convidats de diferents procedències i experiències professionals per tractar , els reptes que tenim davant i contribuir a identificar què podem fer les entitats del tercer sector per avançar en l’àmbit socio-ambiental.

El 26 de novembre de 2022 es va celebrar la 6a jornada d’Aliances Ambientals.

El 30 de novembre i l’11 de desembre de 2019, i el 21 de gener de 2020 van tenir lloc les primeres jornades d’Aliances Ambientals.

L’1 de desembre de 2020 es va celebrar la 4a jornada d’Aliances Ambientals: “Aigua, comunitat i sostenibilitat”.

Què no ens mengem?

Sabem quin és el malbaratament alimentari als menjadors escolars del nostre municipi? Com podem reduir-lo?