(0 cursos) | TOTAL: 0€
Curs reconegut pel Departament d’Educació

Alumnes amb altes capacitats. Recursos per a l'aula

Online
|
40h

CURS ADREÇAT A DOCENTS DE:

Infantil i Primària i Secundària

60,00

Calendari

De l'1 al 29 de març 2024
De l'1 al 22 d'abril de 2024
De l'1 al 22 de maig de 2024
De l'1 al 22 de juny de 2024
De l'1 al 22 de juliol de 2024
De l'1 al 22 d'agost de 2024

Descripció

Vols conèixer diferents eines i estratègies per atendre els alumnes amb altes capacitats?

En aquest curs s’introdueixen diferents estratègies inclusives i participatives per atendre la diversitat, i aprendreu a dissenyar un pla d’actuació i elaborar diferents situacions d’aprenentatge amb un enfocament inclusiu, adreçat en concret per alumnes amb altes capacitats.

Aquest curs online està reconegut pel Departament d’Educació, i suma mèrits per a oposicions, concurs de trasllats, sexennis, etc. També contribueix amb 40 hores per a l’activació del perfil d’atenció a la diversitat.

Continguts

Mòdul 1
  • Marc conceptual i teòric. Altes capacitats
  • Atenció a la diversitat des d’un enfocament inclusiu
  • Característiques del alumnes amb altes capacitats
  • Tipologia dels alumnes amb altes capacitats
Mòdul 2
  • Detecció d’alumnes amb altes capacitats
  • Procediments d’identificació d’alumnes amb altes capacitats
  • Avaluació psicopedagògica d’alumnes amb altes capacitats
Mòdul 3
  • Estratègies per atendre els alumnes amb altes capacitats
  • Estratègies generals de centre i aula
  • Estratègies i tècniques didàctiques
  • Disseny d’un pla d’actuació
Mòdul 4
  • Resposta educativa
  • Recursos pràctics per aplicar a l’aula
  • Programació de situacions d’aprenentatge inclusives

Objectius

Conèixer el concepte d’altes capacitats i les característiques dels alumnes amb altes capacitats.
Conèixer diferents instruments per a la detecció, identificació i avaluació psicopedagògica d’alumnes amb altes capacitats.
Disposar d’estratègies per atendre la diversitat.
Dissenyar un pla d’actuació pràctic a l’aula dirigit a alumnes amb altes capacitats segons l’etapa educativa i en funció de les àrees d’intervenció.
Programar situacions d’aprenentatge a través de diferents estratègies i recursos didàctics.
crossmenuchevron-down