Beques i Ajuts

En conveni amb Serveis Socials de la Mancomunitat La Plana, la Fundació Vincles destina diverses beques per a colònies, casals i camps de treball per a infants de 4 a 12 anys. Afavorim un temps i espai acollidor, de lleure i aprenentatge, de convivència i amistat per a infants que viuen realitats molt difícils. Una experiència que els resulta molt positiva i gratificant.

Segons els recursos generats cada any a través de les activitats i donatius, la fundació porta a terme un programa d'ajudes familiars per que infants i joves puguin realitzar casals, colònies i camps de treball. Cada any es concedeixen un centenar de beques.

Col·laboracions

Es porten a terme diferents col·laboracions anuals a projectes socioambientals d’altres entitats o ong’s, com: Osona amb els nens, Ultra Clean Marathon, Osona contra el càncer,…

Pots col·laborar de diferents maneres:

Difón l'activitat i campanyes de Vincles

Parla de nosaltres, del nostre programa, comparteix-nos a Facebook i convida a visitar la nostra web, explica les nostres campanyes de captació de fons a través de la venta de productes solidaris.

Participa! Fes-te voluntàri/a

Els monitors/es són un recurs imprescindible per fer les colònies i els casals. Vine a passar uns dies amb nosaltres al Montseny.

Fes-te voluntari i aconsegueix que més infants puguin anar de colònies!

Donacions

El teu donatiu és clau per lluitar contra l'exclusió social i fer que tots els infants pugui gaudir del lleure.

Agraïments

Des de la Fundació Vincles volem donar les gràcies a totes les entitats i empreses que han fet alguna donació econòmica, de productes o serveis per tirar endavant el nostre programa de Beques per a Colònies i Casals.

També de part de tots el infants que se n'han beneficiat i de les seves families.