Captació de recursos econòmics

La Fundació Vincles genera recursos a través de 3 vies. La principal el disseny i execució de programes d'educació ambiental desenvolupats pel seu equip de professionals de diferents àmbits relacionats amb l'educació i la sostenibilitat.

Des de 2009 han confiat en nosaltres: Departament d’Ensenyament Generalitat de Catalunya, Fundació Abertis, Casal dels Infants, Xarxa de Custòdia del Territori, Diputació de Barcelona, Diputació de Girona, Ajuntament de Viladrau, Ajuntament de Barcelona, Consell comarcal d’Osona, Ajuntament de Tavèrnoles, Ajuntament de Sant Julià de Vilatorta, Generalitat Catalunya Direcció General de Joventut, Societat Catalana d’Educació Ambiental, centres educatius i d’altres entitats públiques i privades.

En un segon terme llencem campanyes de captació de recursos basades en la venta de productes que pel seu ús, fabricació, disseny i/o canal de venta estan relacionats amb l'educació, la sostenibilitat i la participació. En tercer lloc rebem donacions de persones, entitats i empreses que valoren la nostra tasca i volen col·laborar a tirar-la endavant.

Campanyes actuale

Fira i Castanyots

La parada de la fira, amb els castanyots , galetes de farina de castanya com a producte principal, son la captació de fons habitual per les beques d'estiu, que  junt amb els convenis de col·laboració per a projectes i programes son la captació de fons  estructurals de l'entitat.