QUI SOM?

La Fundació Vincles, participació, educació i sostenibilitat és una entitat benèfica cultural sense ànim de lucre, creada per un grup de professionals i altres persones vinculades a l’educació, el lleure i la sostenibilitat. Que treballen en diferents projectes i programes socials i educatius, que tenen com a eix central l’educació ambiental: “Millorar la relació entre les persones i entre les persones i el medi”.

Pedagogs, Mestres, Ambientòlegs, Biòlegs, Directors de Lleure, Naturalistes, Enginyers i Treballadors Forestals formen un equip d’Educació Ambiental especialitzat en estudiar, dissenyar, executar, avaluar projectes públics i privats d’educació ambiental i sostenibilitat en el que el procés de participació i implicació ciutadana siguin estratègies d’especial rellevància.

També compta amb la col·laboració desinteressada d’altres professionals, persones, entitats i empreses que ajuden a desenvolupar i/o executar les propostes de la fundació.

EL PATRONAT

Presidència

Lluís Pagespetit i Blancafort

Ester Sanglas i Baulenas

Vocals

Marta Palou i Aligué

Josep Ma Llorach i Garcia

Laura Pinar i Serra

Ma Josep Prat i Malet

Siscu Ruiz i Garcia

VOLUNTARIS / COL·LABORADORS

Persones, entitats, empreses.

Persones de diferent perfil, entitats de diversos àmbits i tot tipus d’empreses poden col·laborar o fer-se voluntaris de Vincles.

Uneix-te al nostre projecte i descobriràs que realment pots aportar una ajuda molt valuosa per millorar la realitat que ens envolta!

MEMÒRIES

FUNDACIÓ VINCLES ÉS MEMBRE DE: