• Inici
  • Qui som
  • Què fem
    • Formació online
      • Perfil de metodologies amb enfocament globalitzat
        • Ambients d’aprenentatge
        • Treball per projectes
        • Aprenentatge cooperatiu
        • Aprenentatge basat en problemes
      • Perfil d’Educació visual i plàstica
        • Educació visual i plàstica: recursos, tècniques i materials
        • Expressió artística d’emocions i Land Art
      • Perfil de lectura i biblioteca escolar
        • Aprenentatge de la lectura. Estratègies i propostes pràctiques
        • Dinamització de la biblioteca escolar i la biblioteca d’aula
      • Perfil d’Immersió i suport lingüístic
        • Immersió lingüística. Orientacions i estratègies pràctiques
        • Immersió lingüística. Adaptació de materials didàctics i avaluació
      • Perfil d’Atenció a la diversitat
        • Alumnes amb altes capacitats
      • Perfil de Competència digital docent
        • Funcionalitats de Genially en l’àmbit educatiu
      • Altres cursos
        • Escape room a l’aula
        • Mindfulness. Atenció plena a l’aula
        • Mini mons i peces soltes
        • Taula de llum
        • El conte motor a Educació Infantil i Cicle Inicial
        • Matemàtiques manipulatives a Ed. Infantil
        • Projectes d’Aprenentatge i Servei Comunitari (APS)
        • Intel·ligència emocional a l’aula. Propostes pràctiques
    • Projectes
      • Guiatges i activitats al medi
      • De font en font
      • Aigua, educació i comunitat
      • Project WET
      • Water Youth Talent
      • Què no ens mengem?
      • Aliances ambientals
      • ApS / SC
    • Camps de treball
    • Beques i ajuts
  • Voluntariat
    • L’Erola
    • Captació de recursos
  • Fes un donatiu
  • Contacte
  • CAT
    • CAT
    • ESP

MEMÒRIES

Memòria 2013

Memòria 2014

Memòria 2015

Memòria 2016

Memòria 2017

Memòria 2018

Memòria 2019

Memòria 2020

  • Contacte
Hestia | Desenvolupat per ThemeIsle