Project WET

La Fundació Vincles és el primer i únic partner al sud d’Europa d’aquesta iniciativa internacional.

El projecte és present a 31 països i està avalat per la UNESCO i pel Programa Hidrológico Internacional.

Què és Project WET?

La Fundació Project WET es dedica a promoure l’educació sobre l’aigua per comprendre els reptes globals i inspirar solucions locals a través d’una xarxa mundial d’educació en aigua. Des de 1984, desenes de milions de persones a tot el món han après sobre l’aigua mitjançant aquest projecte.

Objectius del programa

• Promoure accions concretes sobre la gestió sostenible de l’aigua
  • Crear programes de formació per al món educatiu i empresarial
  • Entendre l’aigua com un recurs bàsic per la vida i la salut
  • Transmetre les problemàtiques ambientals associades a l’aigua i a la crisi climàtica
  • Donar a conèixer bones pràctiques de l’ús de l’aigua a les comunitats locals
  • Visualitzar el rol essencial de l’aigua a nivell local i global

Línies d’actuació

• Formació específica en el programa Project WET per a docents i centres educatius.
  • Formació a treballadors perquè puguin actuar com a ambaixadors de l’aigua dins i fora de l’empresa.
  • Jornades i trobades de l’aigua amb activitats dirigides a un públic familiar.
  • Elaboració de recursos divulgatius i materials didàctics.

Col·laboradors de la Fundació Vincles en aquest projecte:

Si vols més informació o t’interessa participar en el programa, posa’t en contacte amb nosaltres: projectes@fundaciovincles.cat