(0 cursos) | TOTAL: 0€

Guiatges i activitats al medi

Última modificación:

Durant l’any, la Fundació Vincles organitza i col·labora en diverses sortides i activitats per donar a conèixer l’entorn.

Les activitats

Es programen guiatges per conèixer els valors patrimonials del Parc Natural del Montseny – Reserva de la biosfera.

Es participa activament a la Fira de la Castanya de Viladrau, amb guiatges interpretatius i vivencials “banys de bosc”, un l’espai de contes per els més petits i la parada per vendre els “castanyots”, dolços solidaris que permeten portar a terme el camp de treball anual i les beques d’estiu de les colònies i casal.

Aquestes beques (ajuts) es porten a terme via conveni amb els serveis socials de la Mancomunitat de municipis La Plana.

Últims projectes

Aliances ambientals

Projectes compartits i debats per identificar què podem fer les entitats del tercer sector per avançar en l’àmbit socio-ambiental.

Què no ens mengem?

Sabem quin és el malbaratament alimentari als menjadors escolars del nostre municipi? Com podem reduir-lo?

ApS / SC

Proposta educativa que combina processos d’aprenentatge i de servei a la comunitat en un sol projecte ben articulat, en el qual els participants es formen treballant sobre necessitats reals del seu entorn.

crossmenuchevron-down