QUÈ FEM

Des de la Fundació Vincles la nostra tasca s’enfoca en dissenyar i dur a terme projectes de participació i educació per la sostenibilitat per facilitar la implicació de ciutadans crítics i responsables amb els reptes socioambientals.

FORMACIÓ ONLINE

Cursos reconeguts per Departament d’Educació adreçats a docents d’Educació Infantil, Primària i Secundària, i també a educadors i qualsevol persona interessada en formar-se en l’àmbit educatiu.

PROJECTES

Espais i temps d’acollida i convivència a infants, joves i adults en risc d’exclusió social o diverses persones amb altres problemàtiques. Sortides, casals, colònies i d’altres activitats en forma de beca i d’execució pròpia.

CAMPS DE TREBALL

En base a un acord de custòdia amb el Bisbat de Vic i la parròquia de Viladrau, es porta a terme un camp de treball anual a l’Ermita de l’Erola, per afavorir la inclusió social de persones en risc d’exclusió social.

BEQUES I AJUTS

Beques per a colònies, casals i camps de treball per a infants. Afavorim un temps i espai acollidor, de lleure i aprenentatge, de convinència i amistat per a infants que viuen realitats molt difícils.