participació — educació — sostenibilitat

Nosaltres

Fundació Vincles és una entitat benèfica cultural sense ànim de lucre, creada per un grup de professionals i altres persones vinculades a l'educació, el lleure i la sostenibilitat. Que treballen en diferents projectes i programes socials i educatius, que tenen com a eix central l’educació ambiental: “Millorar la relació entre les persones i entre les persones i el medi”.

Pedagogs, Mestres, Ambientòlegs, Biòlegs, Directors de Lleure, Naturalistes, Enginyers i Treballadors Forestals formen un equip d'Educació Ambiental especialitzat en estudiar, dissenyar, executar, avaluar projectes públics i privats d'educació ambiental i sostenibilitat en el que el procés de participació i implicació ciutadana siguin estratègies d’especial rellevància.

També compta amb la col·laboració desinteressada d’altres professionals, persones, entitats i empreses que ajuden a desenvolupar i/o executar les propostes de la fundació.

Formació del professorat

L’any 2018 vam iniciar un nou projecte de formació online per al professorat.
El nostre objectiu és acompanyar a docents en l’elaboració de propostes i situacions d'aprenentatge que siguin realment útils pel seu dia a dia.

Així que vam dissenyar cursos online reconeguts per a docents, establint un conveni de col·laboració amb el Departament d’Educació per tal que les diferents formacions serveixin com a mèrits per oposicions, concurs de trasllats, sexennis, perfils docents, etc.

Actualment oferim cursos online de 30 i 40 hores, recomanats per a docents de diferents etapes educatives i especialitats, pedagogs, estudiants de magisteri i altres professionals en l'àmbit educatiu.

Fundació Vincles t’ofereix formació online pràctica, innovadora, de qualitat i a molt bon preu!

Els nostres valors

Entitat benèfica cultural

Participació, educació i sostenibilitat. Som una fundació sense ànim de lucre creada per un grup de professionals i altres persones vinculades a l’educació, el lleure i la sostenibilitat.

Educació ambiental

Treballen en diferents projectes i programes socials i educatius, que tenen com a eix central: “Millorar la relació entre les persones i entre les persones i el medi”

Col·laboració de professionals

Els nostres projectes

Programa Pluja Fina

El Programa Pluja Fina és un programa didàctic que té per objectiu que els infants prenguin consciència de la necessitat de fer un bon ús de l'aigua, explorant, no només el seu cicle natural, sinó també el cicle en què hi intervé l'acció de les persones.

Veure projecte
Guiatges i activitats al medi

La Fundació Vincles organitza diverses sortides i activitats per donar a conèixer l’entorn, com guiatges interpretatius i vivencials.

Aliances ambientals

Projectes compartits i debats per identificar què podem fer les entitats del tercer sector per avançar en l’àmbit socio-ambiental.

Veure tots

Col·laboradors

Persones, entitats, empreses.

Persones de diferent perfil, entitats de diversos àmbits i tot tipus d’empreses poden col·laborar o fer-se voluntaris de Vincles.

Uneix-te al nostre projecte, la teva aportació ajudarà a millorar l’entorn de comunitats i ecosistemes.

Organigrama

El patronat