Què no ens mengem?

Bona part dels residus urbans són de fracció orgànica, molts d’ells provenen del malbaratament alimentari.

Malbaratament alimentari

Ens podem fer tres preguntes:

Sabem quin és el malbaratament alimentari als menjadors escolars del nostre municipi?

Com podem reduir el malbaratament alimentari i afavorir la implicació de l’alumnat dels menjadors escolars?

Com fer-ho arribar a tota la comunitat escolar?

‘Què no ens mengem?’ és una proposta per saber el malbaratament alimentari als menjadors escolars, però sobretot per a conscienciar als alumnes i famílies sobre l’aprofitament i els bons hàbits alimentaris.