Guiatges i activitats al medi

Última modificación:

Durant l’any, la Fundació Vincles organitza i col·labora en diverses sortides i activitats per donar a conèixer l’entorn.

Les activitats

Es programen guiatges per conèixer els valors patrimonials del Parc Natural del Montseny – Reserva de la biosfera.

Es participa activament a la Fira de la Castanya de Viladrau, amb guiatges interpretatius i vivencials “banys de bosc”, un l’espai de contes per els més petits i la parada per vendre els “castanyots”, dolços solidaris que permeten portar a terme el camp de treball anual i les beques d’estiu de les colònies i casal.

Aquestes beques (ajuts) es porten a terme via conveni amb els serveis socials de la Mancomunitat de municipis La Plana.

Tardor i castanyes

Aquest any, com altres d'anteriors, ens plau anunciar-vos que participarem a la Fira de la Castanya de Viladrau.

Durant el dissabte 28 i el diumenge 29 realitzarem sortides guiades curtes de dues hores de durada per l'entorn de Viladrau.

Aquells que us vingui de gust, us esperem allí.

Presentació del  llibre “A la vall de Matagalls-Montseny. Històries i contes de veritat que mai han passat”.

És un llibre que recull unes quantes històries de les que hem explicat a Santa Marta durant 40 anys de la nostra trajectòria, i que hem recollit amb molt de carinyo per poder compartir-ho amb vosaltres.

Els llibres els hem personalitzat pels vostres fills i filles amb un petit record del que vam viure aquest estiu, i aquest exemplar personalitzat el tindreu totalment gratuït.

El llibre el presentarem en 3 ocasions i llocs diferents:

• Dissabte 28 d’octubre a les 11h del matí a la Sala Salvador Espriu de Can Sià (Placeta de l’església), Viladrau.
  • Dijous 16 de novembre a les 19h, a la llibreria Casa Anita. Carrer de Vic, 14. 08006 Barcelona (Gràcia).
  • Dimarts 12 de desembre a les 18h, a la Casa de l’Aigua de Trinitat Nova. Carrer Garbí, 2. 08033 Barcelona (Trinitat Nova).

Us hi esperem!

Últims projectes

Programa Pluja Fina

El Programa Pluja Fina és un programa didàctic que té per objectiu que els infants prenguin consciència de la necessitat de fer un bon ús de l'aigua, explorant, no només el seu cicle natural, sinó també el cicle en què hi intervé l'acció de les persones.

Aliances ambientals

Projectes compartits i debats per identificar què podem fer les entitats del tercer sector per avançar en l’àmbit socio-ambiental.

Què no ens mengem?

Sabem quin és el malbaratament alimentari als menjadors escolars del nostre municipi? Com podem reduir-lo?