PROJECTES

Oferim espais i temps d’acollida i convivència a infants, joves i adults en risc d’exclusió social o diverses persones amb altres problemàtiques. Sortides, casals, colònies i d’altres activitats en forma de beca i d’execució pròpia.

DE FONT EN FONT

Proposta oberta a la participació, que fomenta el coneixement, la recerca i l’actuació en el propi entorn i la seva realitat.

XARXA AIGUA, EDUCACIÓ I COMUNITAT

Projecte que té l’objectiu d’afavorir l’intercanvi entre persones, entitats i institucions amb propostes i programes educatius relacionats amb l’aigua.

BEQUES

En conveni amb Serveis Socials, la Fundació Vincles destina diverses beques per a colònies, casals i camps de treball per a infants.

QUÈ NO ENS MENGEM?

Sabem quin és el malbaratament alimentari als menjadors escolars del nostre municipi? Com podem reduir-lo?

CAMPS DE TREBALL

Projecte de reconstrucció de l’ermita de l’Erola en base a un acord de custòdia amb el Bisbat de Vic i la parròquia de Viladrau.

SORTIDES I ACTIVITATS

La Fundació Vincles organitza diverses sortides i activitats per donar a conèixer l’entorn, com guiatges interpretatius i vivencials.

ALIANCES AMBIENTALS

Projectes compartits i debats per identificar què podem fer les entitats del tercer sector per avançar en l’àmbit socio-ambiental.