Projectes

Oferim espais i temps d’acollida i convivència a infants, joves i adults en risc d’exclusió social o diverses persones amb altres problemàtiques. Sortides, casals, colònies i d’altres activitats en forma de beca i d’execució pròpia.
Programa Pluja Fina

El Programa Pluja Fina és un programa didàctic que té per objectiu que els infants prenguin consciència de la necessitat de fer un bon ús de l'aigua, explorant, no només el seu cicle natural, sinó també el cicle en què hi intervé l'acció de les persones.

Veure projecte
Guiatges i activitats al medi

La Fundació Vincles organitza diverses sortides i activitats per donar a conèixer l’entorn, com guiatges interpretatius i vivencials.

Aliances ambientals

Projectes compartits i debats per identificar què podem fer les entitats del tercer sector per avançar en l’àmbit socio-ambiental.

Què no ens mengem?

Sabem quin és el malbaratament alimentari als menjadors escolars del nostre municipi? Com podem reduir-lo?

ApS / SC

Proposta educativa que combina processos d’aprenentatge i de servei a la comunitat en un sol projecte ben articulat, en el qual els participants es formen treballant sobre necessitats reals del seu entorn.

Project WET

Creació d’activitats, productes i serveis a l’entorn de l’aigua, com: Water Youth talent; De font en font; Aigua, educació i comunitat; Aliances ambientals;… Propostes didàctiques i de lleure educatiu per a conèixer i portar a la pràctica la millora individual i col·lectiva de l’ús i coneixement de l’aigua com a font de vida i recurs únic.

De font en font

Proposta oberta a la participació, que fomenta el coneixement, la recerca i l’actuació en el propi entorn i la seva realitat.

Veure projecte
Xarxa aigua, educació i comunitat

Projecte que té l’objectiu d’afavorir l’intercanvi entre persones, entitats i institucions amb propostes i programes educatius relacionats amb l’aigua.

Water youth talent

Setmana d’innovació didàctica per a joves amb l’objectiu de crear un banc de recursos didàctics innovadors sobre l’aigua, la seva gestió i la salut.