Termes i condicions d’ús

Els nostres productes

Els productes que ofereix la Fundació Vincles en aquesta pàgina web són cursos online adreçats a docents i persones relacionades amb el món de l’educació, i són reconeguts pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya com a formació permanent del professorat.

Procés de compra

Per adquirir els nostres cursos, t’has d’inscriure a la següent pàgina web:

Has d'omplir un formulari amb les teves dades personals, tot escollint el curs i les dates en què el vols realitzar. Una vegada hagis realitzat el pagament, rebràs la confirmació de la compra. Es recomana revisar les dades personals del formulari d’inscripció per tal d’evitar errors en la certificació dels cursos.

Pagament

El pagament de la compra es realitzarà amb targeta, a través del TPV de CAIXA BANK.

En cap moment la Fundació Vincles tindrà accés a les seves dades bancàries, sent directament gestionades per part de les entitats bancàries corresponents en la nostra passarel·la de pagaments.

Abans de confirmar la compra, l’usuari haurà de llegir i acceptar expressament les presents Condicions de Contractació, així com la Política de Privacitat del Lloc web, mitjançant la marcació dels casella de selecció corresponents disposats a aquest efecte.

El dia de l’inici del curs, rebràs a l’adreça de correu electrònic que ens has facilitat, les dades d’identificació per poder accedir a la plataforma Moodle i, així, començar la teva formació.

Incidències

En el cas de observar o patir alguna incidència del nostre producte o servei, o no rebre les dades per accedir al curs, demanem ens ho feu saber a la següent adreça: info@fundaciovincles.cat i treballarem per solucionar el problema.

Dret de desistiment i canvi de convocatòria

De conformitat amb el que es disposa en el Reial decret llei 1/2007, de 16 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris i altres lleis complementàries, a continuació  s’informa els usuaris dels següents aspectes:

Els cursos i serveis prestats per Fundació Vincles es troben exempts del dret de desistiment contemplat en el Reial decret llei 1/2007, de 16, de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris i altres lleis complementàries, conforme al que s’estableix en el seu article 103.m. L’usuari no podrà acollir-se al dret de desistiment en cas que la prestació dels serveis i cursos de contingut digital s’hagi iniciat.

S’admetrà la devolució dels diners de la matrícula del curs, en el cas de l’anul·lació de la convocatòria per part de Fundació Vincles. També s’admetrà la devolució en el cas que el comprador no vulgui realitzar el curs abans de la data d’inici i no hagi accedit als continguts del crus.

L’import de la matrícula serà retornat a través de transferència bancària i es realitzarà en el termini màxim de catorze (14) dies naturals, del pagament que hagis efectuat, a comptar des de la data en què s’acceoti la sol·licitud.

S’acceptaran canvis de convocatòria dins del mateix curs escolar.

Dret d'admissió

La Fundació Vincles es reserva el dret d'admissió d'alumnes a la matriculació dels cursos i al campus virtual, i la cancel·lació immediata de la matrícula si un alumne incompleix els requisits per realitzar una activitat formativa.

Competències judicials

Les parts es sotmeten, a la seva elecció, per a la resolució dels conflictes i amb renúncia a qualsevol altre fur, als jutjats i tribunals del domicili de l'usuari.

Podeu posar-vos en contacte amb info@fundaciovincles.cat.