Water youth talent

Premi Pedagogia i ODS 2021 COPEC (Col·legi de Pedagogia de Catalaunya)

• -Tens entre 18 i 25 anys?
  • Tens inquietuds per la divulgació de la cultura i la ciència?
  • Et preocupa l’ús i la gestió de l’aigua?
  • Tens ganes de compartir i desenvolupar idees innovadores?

Participa a la convocatòria de beques Water Youth Talent i forma part d’aquesta experiència al Parc Natural i Reserva de la Biosfera del Montseny.

OBJECTIU: Crear un banc de recursos didàctics innovadors per experimentar procedimentalment de forma entenedora diferents coneixements  sobre l’aigua, la seva gestió i la salut.

QUÈ INCLOU: La beca per als 15 joves escollits inclou l’allotjament d’una setmana, les dietes, el suport continuat de l’equip de formadors/es, dues sortides de coneixement del territori i sessions de formació complementàries per part de professionals del sector.

SELECCIÓ: Un equip de sis professionals de diferents àmbits dins de l’educació  ambiental, la innovació i la sostenibilitat s’encarregarà de fer la selecció dels participants tenint en compte la voluntat de crear un grup interdisciplinar en què els coneixements i les habilitats dels participants es complementin.