(0 cursos) | TOTAL: 0€
Curs reconegut pel Departament d’Educació

Pack d'Aprenentatge Basat en Reptes + Eines i recursos d'avaluació

Online
|
60h

CURS ADREÇAT A DOCENTS DE:

Infantil i Primària i Secundària

Aprenentatge Basat en Reptes

De l'1 al 22 de març de 2025

Eines i recursos d'avaluació

De l'1 al 22 d'abril de 2025

95,00

Calendari

"Aprenentatge Basat en Reptes" de l'1 al 22 de març de 2025
"Eines i recursos d'avaluació" de l'1 al 22 d'abril de 2025

Descripció

Aquest paquet formatiu conté dos cursos reconeguts pel Departament d'Educació de 30 hores cada un, que t'ajudaran, en el primer curs, a dissenyar una proposta d'aprenentatge basat en reptes en el marc del nou currículum, i en el segon, descobriràs diferents recursos d'avaluació, i podràs dissenyar les teves pròpies eines.

Curs asíncron, sense horaris de connexió.

 

  • "Aprenentatge Basat en Reptes" (mètodes 30h)
  • "Eines d'avaluació"

 

Pas a pas, en el primer curs aprendràs a programar una proposta d'aprenentatge basat en repte i emmarcat en el nou currículum.

I en el segon curs, podràs ampliar la teva formació es treballarà l'avaluació en base al nou currículum, tot descobrint i elaborant eines diverses d'avaluació.

La realització del primer curs contribueix en 30 hores a l'activació del perfil de metodologies amb enfocament globalitzat. La segona part d'avaluació està reconeguda, però no activa cap perfil.

Cursos relacionats

crossmenuchevron-down